Tisdag

Idag har det blivit lite städ och vilo dag..

Somnade inatt strax efter 03..
Vaknade första gången imorse vid 07, va på toa och somnade om, vaknade sen igen vid 10:30..
Städade lite,gav katterna + Bamse mat och ringde ungdomscentrumet..
Fick tid på torsdag..Äntligen kanske de blir lite ordning på mig med..
Efter det så fortsatte jag städa, släppte ut honom och fixade lite annat..
Åt frukost och tittade på tv..

La mig och vilade vid 14:15 och vaknade sen vid 17:50..Hade lite ont i huvudet så jag tyckte de va bättre och vila.
Kollade på tv, gjorde mig lite mat och kollade på unga mödrar som började 18:30..
Efter det försökte jag att få nån ordning på magen, tror inte den tycker om mig idag..
Gick in till mamma vid 20 tiden och satt där tills kl ca 21,när jag kom in igen till mig gav jag bamse mat och kollade tv.

Tänkte platta håret, men de va ett program på 5:an - Min man är transvestit..
De va ett bra program..Varför ska bara tjejer få göra sig snygga?
Dom flesta killar är ju bögar som sminkar sig, men dom är fan snygga därefter oxså!
Och killar som tycker om kvinnokläder och deras respektive som accepterar det tycker jag är bra iallafall..

Gick ut med mamma på promenad vid 22:15, svin kallt ute, bamse ville inte skita, pappa ringde och de vart tjafs.
Att aldrig nått kan gå bra antinge är det de ena eller så är det de andra.
Bamse brukar vara duktig att sätta sig, men inte idag!
Så då får han hålla sig tills imorgon när han ska ut första gången.

Imorgon är det en lite stor dag,
Ska väl upp strax före 09, äta, ge bamse mat ut med honom, sedan blir det sjukhuset.
Efter det ska jag åka å träna kl 11, sen blir det sjukhuset igen..
Hoppas att allt går bra imorgon!

Nu ska jag ta hand om min lite halv jobbiga vovve..
Ses, god natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0