Tisdag

Idag har de varit en bra dag. Tack för att ni förgyllar den!

Skulle upp kl 08:30, men kom inte upp förns mamma ringde mig kl 09..
Det vart stress, 09:10 ringde mickis och frågade om jag skulle med ner till dagis, frågade vilken buss till stan vi skulle ta..

09:25 va hon här, lämnade bamse och annat inne hos mamma och gick med mickis ner till dagis.
Bussen kl 09:43 kanske? Men vi han med den iallafall, Marie va på bussen oxså..
När vi suttit en stund började jag känna mig pissnödig och de vart bara värre närmare stan vi kom, och när bussen stannar utanför texas så springer jag ner till kursen för att hinna på toa.. Jag han iallafall..
Började 10:30 idag, på rasterna satt jag och surrade på med R..
Satt med tjejerna till och från oxså..
Fram till 12 hade jag stora problem, jag kunde inte slappna av, va stressad och toa vart de många spring till!
Men på eftermiddan vart de bättre..

R satte handavtryck på mitt lår... TACK!
Vi slutade strax efter 15:30 idag......

Vart ner till bussen med Ella sen skildes vi åt, jag tog bussen hem och hon skulle vänta på nån, vägen hem lyssnade jag på musik och tänkte på den underbara dagen :)

Liten tänker på dig! Och kommer vara ett stöd för dig imorgon om du behöver det!

Sen fyller ju Ella 21 imorgon! Hmm undra va man ska komma på :p

Ja ja, sen jag kom hem har jag bara försökt haft ögonen öppna för annars är det god natt!

Nu ska jag kolla tv och sedan göra mat..
Hoppas eran dag varit bra!
Skriver senare..

En till kommentar fårn dig så kommer jag skriva ut dom och polisanmäla dig!
För dom kan ju oxså se att de är samma person!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0