Tvätt och städdag..

Denna rubrik kommer fasiken upp nästan alltid varje söndag..
Dels för att de är MIN lugna dag, då jag vill ta hand om hemmet och fixa..
Just nu är det väl ett litet kaos här hemma, men de ska bli lite annat på det!

Bacardi flyttade nyss in till mamma IGEN!
Denna gång får han fasiken stanna där inne för det är otroligt jobbigt att ha han på toa inne hos mig!
Förhoppningsvis hinner vi få pengar så vi kan fixa p-piller åt saga så de KANSKE slipper bli bebisar för mamma..

Nu ska jag upp till tvättstugan kommer snart
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tillbax.

Har precis släppt ut bamse i lägenheten, och han hittar ju alla små leksaker!
Nu gäller det bara att få han att hitta en plats att ligga på!
Kommer väl snart!

Funderar på att göra mat! Är riktigt hungrig men funderar på om jag ska vänta med det ett tag till..

Ska upp till tvättstugan strax före 18 tiden, sen blir de glo tv 1 timme och upp till tvättstugan igen 19 tiden.
Ja ja, skirver sen när jag får tid igen!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0