Äntligen helg

Kunde inte somna imorse när jag la mig på soffan..
Satte på datorn och sen la jag mig framför tv:en efter ett tag,
Kunde inte somna,fick huvudvärk,feber och va lite illamående.
Så då höll jag mig vaken iställe.

Gick ut med Bamse vid 09 tiden, kom in sen igen vid 10..
Gick upp till tvättstugan strax efter 10, hade tvättid mellan 11-15 men de va tomt och ja började.
Så nu håller jag på i tvättstugan och sitter här.

Musiken dog för en stund sen men märkte de nu.
Ska upp till tvättstugan vid 12.
Pratar med B och A på msn.

Men tror båda dog på andra änden :)



Tankarna går och jag funderar när vi ska ses..
Ibland är du lite mysko men du gör mig bara mer och mer fundersam på ditt liv!
Hoppas vi snart ses och att allt funkar mellan oss :)


Ha en fortsatt trevlig dag skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0