Fredag!

Hejhej!
Ja då va man här igen :)


Igår efter att jag bloggade så fixade jag lite i lägenheten. Kollade på tv och tog de lugnt.Plocka och så.

När jag skulle släppa ut Bamse vid närmare 02 inatt så började han skälla nästan direkt när han kom ut.
De visade sig stå troligen en kille/gubbe precis bakom planket vid mig..Såg ju skuggan så jag visste att de va någon.

Och Bamse vaktar! De fick jag se verkligen igår! Morrade och skällde skarpt..
Jag tog in Bamse för att han skulle sluta skälla. Men låg och morrade innanför altandörren!

Bad sötis ringa så jag hade någon att prata med.
Efter ca 15 min släppte jag ut Bamse igen och han gjorde de han skulle.
De va närmare -20 grader inatt så jag ville gärna inte så ute länge..

Pratade med söt tills kl vart ca 04.
Fixade kvällsfika och la mig. Vet inte riktigt när jag kom i säng, men kunde iallafall inte somna.
La mig ute på soffan vid 07:30.

Jag skulle ringa en massa samtal idag, passade på då jag endå va vaken.
Pratade med ortopeden, skulle fixa hem papper till mig.
Ringde tandläkarn som skulle ringa upp,fortfarande inte gjort det!
Ringde ner till vårdcentralen och fick tid till läkare på måndag!

Så de jag skulle fixa är nu klart! Väntar bara besked från tandläkarn nu.

Gav bamse mat,släppte ut honom och fixade lite annat..
Somnade mellan 11.30-12..

Har vilat och sovit om vartannat, gett Bamse mat,släppt ut honom och så..
Gick upp för ett par timmar sen och har tittat tv och suttit vid datorn..

Hade tänk att fixa lite i sovrummet, äta och sen lägga mig framför tv:en. Får se om jag somnar!

Hoppas att ni haft en bra fredagskväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0