Torsdagen!

Igår va jag ner till sjukgymnasten strax efter 11..
Körde mitt pass..

Sen va jag förbi läkaren ang ifall jag BLIR sjukskriven,
som sagt hans ord va fortfarande att jag va ung och behövdes slitas ut...
Oja så när jag är 40 ska jag inte kunna jobba iställe, troligen ha barn och familj och inte kunna ta hand om dom ?
Men var sjukskriven nån vecka så jag får komma igång med träning.
Tack nån medlidan för att jag har ont hade han iallafall.
Ska träna ons och fre nästa vecka..

När jag kom hem vid 12 fixade jag mig och kollade busstid..
Ringde M.L och frågade vad hon gjorde..
Mötte henne i stan vid 13:50..
Gick och kollade lite grann, sen gick jag å handlade åt mamma.
Va bort på soc och lämnade papper.

Sen tog vi bussen till birsta, va väl där vid 16 tiden.
Va hemma sen vid 17 tiden..
Somnade till när jag la mig på soffan sov tills kl va strax efter 19 tiden.
Åkte iväg till affärn vid 19:45, va förbi Mcdonalds och kom hem sen vid 20:30.
Jag åt och kollade på kung fu panda somnade strax före 22 tiden.
Vaknade sen vid strax efter 01 nångång, kollade klart på filmen,slutade vid ca 02:15

Kröp ner i sängen vid 03:30..
Låg och kollade tv och vände å vred mig, till slut klev jag upp vid 07.
La jag mig på soffan och kollade tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0