Lite förstörd tisdag!

Jag som trodde att denna dag skulle bli kanon!

MEN, sket sig..
Klev ju upp vid 10, men vart inge promenad, gav bamse mat 11, gjorde själv frukost och åt..
Vid 14 tiden va jag ut med honom, strax efter 15 tiden slocknade jag på soffan,
Bamse SKULLE ha fått mat kl 16 men kl han bli 17:30! Stackarn, och inte hade han väckt mig heller..
Han brukar göra de när han vill ut eller äta.. Men när jag vakna låg han och sov oxså, gav han mat och SKULLE ha varit ut med honom kl 18, men de vart vid ca 20 tiden iställe..
Jag skulle ha ätit midda vid 17 tiden, men de vart inte så heller, ett par mackor iställe..
Gav han mat nu vid 22 tiden och ska väl ut med honom vid 00..
Just nu ligger han och sover..
Efter att jag varit ut ska jag börja göra kväll och lägga mig i sängen..

Ska prata en sväng med mamma oxså när hon väl kommer in!

Men men!..

Hoppas ni haft en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin blogg du har fixat :)

2009-01-14 @ 08:46:29
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0