Måndag, ny dag, nya tag

Denna vecka börjar absolut inte bra för mig!


( INNAN DU LÄSER SÅ VARNAR JAG FÖR LITE KÄNSLIGA SAKER! )



Igår när jag skulle duscha, eller inatt/morse så upptäckte jag att jag va på god väg att få min mens..
Tänkte inte mer på det, fixade binda och la mig..Låg och vred mig och somnade väl vid 07:30 imorse!

Vaknade sen vid 10, gav bamse mat och va ut med honom, la mig sen på soffan! 
Lite ont i magen,har inte alls några bra minnen från morse, hade jag så ont att jag bara ville somna? Eller vad var det..

Jag vaknade sen vid 16:50! Då menar jag att jag har sovit som en stock sen kl va ca 11..Eller va den nu va!
Gick på toa och såg att röda veckan va igång!

Sen jag vaknade har jag haft otroligt ont, legat på golvet, vänt och vridigt mig, haft värmehjärtat,ätit ipren, tog ett bad, ingenting har rätt funkat!
Och så nämde mamma att jag skulle ta mina tabletter som sjukhuset skrev ut åt mig då jag hade som ondast..
Och jag tog en!

Jag tog 2 ipren vid 17:30,
Hoppade in i badet vid 17:45
Klev upp vid 18:05
Tog tabletten som jag fick utskriven från sjukhuset vid 18:10
Vid 18:45 så började alla 3 tabletter hjälpa..
Nu är kl 20 och jag känner av ett lite..

Innan jag lägger mig en BRA tid ikväll/natt så ska jag ta en till, ca 30 min innan jag lägger mig..
Hoppas då att få sova iallafall halva natten!

Jag gjorde iordning en lista igår på tider och så..
Har kanske hållt en tid på hela dagen, urscha!

Men men :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0