Meduza, Bilder

Här kommer bilderna jag skulle ha lagt upp igår, men jag va alldeles för trött!


Meduza, första graviditeten vecka 3 +1!



Meduza, Denna graviditet vecka 3

( Meduza ville inte ligga still )

Denna bild är oxså från denna graviditet vecka 3!


( Bilderna är klickbara )

De va väl dom!

Man känner nu kattungarna i magen, jag har känt 3, MEN jag tror de är 4..
Inte riktigt säker, men 3 kan jag nog iallafall gissa på!

Känner mer då kattungarna är mer utvecklade och dom börjar röra sig..


Kommentarer
Postat av: linda

hej

fan va duktig du e som kan känna sådant, jag kan inte :) men då när våran fick kattungar, så sa någon att det e farligt att klämma på magen ,så jag tordes inte känna efter då hahaha ,hon sa att man kan göra illa bebisarna stämmer det?? /linda

2009-01-20 @ 15:00:39
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0