Ons Kvällen

Eftermiddan låg jag och kollade på tv,
M.P Kom förbi och lämnade kattmat å lite till..  Tack!
Somnade strax efter 18 tiden, hade bara sovit några få timmar under natten..


Vaknade sen vid 21 tiden,somnade om lika fort och vaknade sen igen vid 23.
Skickade några sms och somnade om vaknade sen igen vid 00:25..

Får jag bara täcke och kudde så sover jag hur mycke som helst när jag väl somnar.

Nu inatt har jag kollat tv..
Ska äta kvällsfika och sedan lägga mig på soffan evt kolla på kung fu panda..
Kollade på walle igår fyfasiken va jag skrattade..
Har man konstig humor så ska man se den!
Rekommenderar den..

I en viss scen så ropar han EVA EVA EVA EVA!
Jag kan inte sluta le när jag tänker på det!
Han va ju rikitgt söt :)

Näe nu ska jag fixa här så jag kommer i säng inatt..
Hoppas ni sover gott.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0