Sista dagen på veckan

Här sitter jag och tankarna går förfullt..
Lyssnar på låtar som jag skulle kunna skippa just nu!
Tänker på en viss person ( ' v ' ) Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!



Somnade igår strax efter 17 tiden, vaknade sen igen vid 22:30,
Somnade om vid 23:30, och vaknade vid 02:55 åt lite och tittade tv.
Somnade om sen vid ca 05..
Vaknade imorse vid ca 07:30, släppte ut bamse, la mig på soffan och klev upp strax efter 08..

Nu på förmiddan har jag städat köket, gett bamse mat, och nu sitter jag här..
Hade väl tänkt göra mig frukost innan 12 iallafall..

Har ingen tvättstuga idag (känns lite konstigt) jag som alltid brukar ha på söndagar MEN har nästa söndag :D
Blir att dammsuga och skura golven..
Hade tänkt försöka städa sovrummet! Plocka bort en del så att de ser mer ut som ett sovrum nångång.

Näe nu ska jag försöka sysslesätta mig så jag slipper alla tankar!
Skriver mer sen!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0