Snö snö snö

Somnade strax efter 18 tiden igår, sov fram tills kl vart 21.
Somnade väl om och vaknade sen till och från fram tills kl vart 05.
Gjorde mig lite fika,stängde av datorn.
Bäddade nytt i sängen och tog sen snabbdusch.
Halv sov fram tills kl va 08:30,Släppte ut bamse och la mig igen.
Klev väl upp vid strax före 10, eller va nu kl va,
Har nu suttit vid datorn ett tag, skulle ha gett Bamse mat vid 10 ser jag nu..
Men han får vid 11 iställe! F*N.. Men men..
Han är tyst och sover så de är lugnt igentligen..
Hade tänkt att gå en sväng med dammsugan idag, ska väl fortsätta försöka städa lite, göra rent kattlådorna och så.

*****************************************************

Måste tacka N för att vi har kunnat prata lite!
Känns skönt..
Hoppas kunna prata ut riktigt om allt som hände och så..
Just nu känns de bra.

****************************************************


Nu ska jag äta och kolla tv en sväng.. Hoppas att ni får en bra på början av veckan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0