Torsdag!

Sitter nu här och funderar på vart dagen har tagit vägen, vaknade när kl ringde 10:15 imorse, men somnade inte inatt förns kl va närmare 06.. Hade lite svårt och sova, och så fort jag la mig till rätta och blundade så kom Meduza och skulle gosa, tillslut vart hon skickad till soffan.
Hon fick sova med mig inne i sovrummet inatt, hon har blivit så gosig att jag knappt får vara ifred, och dom stunderna jag är de njuter jag verkligen.. Jag tycker mycke om min katt men inte när hon hella tiden ska ligga med sitt huvud i mitt ansikte..

Där sket de sig, just nu står meduza på soffkanten och blänger på mig,Ligger nu i knät..


Hade planer på att träffa L idag!
Men eftersom de kom lite ivägen så pratade vi om att ta de imorgon iställe, ska prata med mamma och höra om en annan tid med L..

Får se vad de blir.

Har ringt till ungdomscentrumet idag och prata med min handläggare, vi ska bestämma en tid så fort jag har pratat med läkaren uppe på ortopeden..

För er som inte följt min blogg så har jag alltid gått lite inåt med fötterna, fick ont i dom för nån månad sen, vart lite ont i knäna.
Kollade upp med en läkare, fick remis upp till sjukhuset och nu visar de sig att mina höften är inåtvridna,
Med andra ord man man säga att jag har en skada.
Som läkarn sa att den kommer märkas med åren..
Jag gick på tabletter ett tag men läkarn sa åt mig att sluta och börja med gel att smörja in där jag har ont..

Imorgon så ska jag se ifall jag kan få skjuss in till stan och gå till försäkringskassan, va på stan en sväng och sen hem till bamse :)

Idag blir de en -  Ta de lugnt dag..
Ska väl plocka lite men för övigt så blir de soffan..
Bamse skulle ha varit ut på en lång promis. Men får se om jag hör med mamma om vi kan gå lilla promenaden ikväll.
Men men..

Ska ta och äta snart, skriver lite senare..
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0