Bloggtorka.......


Känns de som iallafall..

Idag började jag min dag med att vakna 06:20, låg och drog mig tills kl vart 06:35.
Klev upp fixade mig och tog bussen till jobbet.
Kom dit och kände att jag hade ont i huvudet och mådde illa.Va redan de då jag vaknade men ville visa att jag kan faktist komma iallafall.
Vid 09 så orkade jag inte längre, fick sätta mig i fikarummet och satt där tills kl vart 10, sedan gick jag hem.
Va först in på ica och handlade lite grann + yoghurt, får bättre ner det än vanlig mat!

Sedan tog jag bussen hem, va in till moder och hämtade hunden och sedan har jag vilat en sväng sitter här nu och tänkte bara skriva några rader för att sedan ta mig nått och äta och vila..

Jag orkar inte med min huvudvärk längre, någon som vill byta huvud??
Har huvudvärken inte försvunnit innan fredag så söker jag hjälp på sjukhuset!

Skriver senare då jag kanske ätit midda och tittat tv.. Blir väl sådär strax efter 19 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0