Dagen


Idag har de inte blivit så mycke, jag har mest tagit de lugnt då huvudvärken FORTFARANDE ligger som en skal över huvudet! Vill ju vara bra iställe!

Vid 15 tiden gick jag å mamma + hundarna en promenad runt kyrkan på sådär 1 timme, på vägen hem strax efter kurvan nedanför härsta skylten så kommer de en bil i full fart, självklart är de glashalt ute och bilen får sladd och åker upp och halvt i diktet, jag och mamma skrattade.
Jag gick dit och hjälpte med att ta bort snön som blockerade bildörren och sedan funderade vi ut om vi skulle hjälpa henne, sen säger hon att hon ska ringa hjälp.
-Bilen vart inte så mycke förstörd, bara nått ljus fram och lite repig!

När vi går så säger mamma att KÄRRINGEN va från socialen! HAHA rätt åt henne! (sorry) men så känner jag för vissa!

Krocken hände vid 16 tiden!

Efter nu när jag sitter och skriver om detta så tänker jag TÄNK om vi hade gått där hon fick sladd, RISKEN på 50% att hon hade slagit bakdelen i oss och vi hade skadat oss. Urscha!
Men vi klarade oss, stod ca 100 meter ifrån bilen när det hände!

Men som sagt folk kör som idioter på denna väg och inte fattar dom att de är glashalt!

Sen jag kom in har jag fixat en del på datorn då de behövs..
Nu ska jag fixa lite i lägenheten, laga mat och sedan kolla tv.
Efter det blir det nog att sova en sväng! Mn vi får se!

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0