Fredag


Sista dagen på denna vecka.. Och dagarna på kursen har varit underbara..
Dom här 4 veckorna har gått så snabbt och jag önskar att den kunde vara 4 veckor till.

På måndag är det en ny vecka och nya tag, jag börjar min praktik och sedan får vi se vad de leder till.
Slutar på kursen för denna gång och får se ifall man kommer tillbax, nu satsar jag på högre och att få mig en anställning!

Va på praktiken idag på förmiddan och pratade lite och fick kläder och pratade lite om tider.
Så f.o.m Måndag så jobbar jag mellan 08-17! Har en lunch då på 1,5 timme. :D

Låånga dagar men så kan de vara,Efter dom här 8 veckorna så hoppas jag få fortsätta där!
Och jag hoppas jag trivs, men nu ska vi inte ta ut nått i förväg kan vara så att jag inte trivs alls..

Men är det så att jag inte trivs så får man se...
Hoppas iallafall att ni alla mår bra och att eran helg blir bra!

Skriver mer ikväll och ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0