God dagens


Idag vart jag hemma oxså. Lite otur första veckan på arbetet..
Migränen ligger som ett skal över huvudet och jag vill bara gömma mig.

MEN, Jag har en hund att ta hand om, Man ska ut med honom och sysselsätta honom och ge han mat!
Jag har kattungar som man tittar till, stora som man ska ge mat till!
Så att bara lägga sig ner och sova några timmar funkar inte just nu för min del.
Ipren har de gått åt, men bara tagit 2 stycken idag! Tacka för det!

Imorse ringde jag chefen och sa med otur att jag fortfarande har migrän.
Hoppas Hoppas jag är bättre till imorgon vill ju visa att jag VILL jobba!

Idag ska jag fixa lite grann här hemma, eftersom jag annars inte har tid! MEN de får bli när huvudvärken lagt sig lite!

Elli talade om att snart är musbebisarna här :), nu längtar jag efter att få se dom :) Missade ju dom förra! :D

Nu blir det soffan en stund för mig sedan ska jag ta något och äta igen!
Skriver mer senare!
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0