God förmidda!


Idag är det tvätt och städ dag, men först blir det att leta småsaker då katterna har vält ut en ask med små prylar.
Idag mår jag bra, förutom att jag är hungrig..
Igår vart Elli mormor/Farmor för andra gången  

Och jag är mormor/farmor för fjärde gången   De ni!

Kattungarna växer och mår bara bra, Lilja har börjat komma efter med vikten, dom andra ligger mellan 10-25 gram mer. Ska köpa tilläg åt henne nu i slutet på månaden så hon inte slipper halka efter så mycke.
Vill att hon ska vara lika stor som dom andra 2, och kan vara bra att få lite extra i sig.
Om 4 veckor får dom börja äta vanlig mat, när dom är 6 veckor!
Så de ska bli kul!

Nu ska jag gå och fixa med tvätten, mamma fick ta 2 maskiner före mig..


Hittade några länkar som jag tycker är intressanta och vill dela med mig.


Dokusåpastjärnan förlorade kampen mot cancern
Jade Goody död

Flintskallig, skäggig - och gravid,förste man i världen att föda tvillingar
Ruben Noe Coronado, 25

SLOGS BLODIG Elises far misshandlades vid kidnappningen.
Jean Michel André

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa jag kanske borde tänka på om jag ska skaffa rullator, men då måste ju även du göra det. Eftersom du också blivit farmo/mormor.. :D

2009-03-23 @ 00:44:13
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0