Jag kände mig utmanad ;)

1. Vad heter du? Rebecka
2. Ett ord på fyra bokstäver: Rida
3. Flicknamn: Ronja
4. Pojknamn: Rickard
5. Yrke: Rulltrappmontör
6. Färg: Rödd
7. Klädesplagg: Rött linne?
8. Mat: Röddbetor och pyttipanna
9. Sak i badrummet: Ringar
10. Plats/stad: Ragunda
11. En orsak att vara sen: Ringklockan ringde inte :)
12. Något man skriker:  REBECKA!
13. Film: Ringaren i notre dam ( Den filmen kollade jag sisådär på när jag va mindre )
14. Något man dricker: Ramlösa
15. Band: Rednex
16. Djur: Rocka
17. Gatunamn: Rindavägen ( Vägen ligger i Danderyd )
18. Bil: Reno
19. Sång: RaggarRock (Pojkarna som busar)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Rugby


Det var Elli som hade utmaningen :)

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Härligt att du tog utmaningen.. :)

Inte lika lätt som det såg ut..

2009-03-17 @ 09:42:32
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

hahaha jaa verkligen...Kanske man ska skaffa en sån mössa så kan vi starta ett nytt mode.. xD

2009-03-17 @ 19:21:20
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0