Kursen


Här sitter man igen..
Klev upp 06:30, men tog mig inte ur sängen förns kl va 07..
Natten har varit lite halv jobbig, meduxa har gosat, och varit över social.
Så snart är de väl på G..

Tog bussen själv.. Marie är hemma sjuk, Mickis fick skjuss..
Kom till kursen, dött va den första av alla deltagarna, alla andra kom väl närmare 08:30..
Mickis har med sig lilleman.. :) Så de har blivit lite leka..
Liten fick åka hem bara efter ett tag då hennes jänta hade spyt på skolan,
Så vi är 4 tjejer och 4 killar..Så de är lite trisst att alla inte är här..

Nu har vi lunch rast och börjar snart..
Lilleman springer runt och pratar och har party för sig själv :)
Näe nu ska jag fortsätta här..
Ska till tandläkarn kl 15 så jag skriver när jag kommer hem!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0