Kvällen


Eftermiddan har jag vilat,varit inne hos mamma en sväng och legat och titta tv..
Har nyss ätit och sitter här, va nyss inne i sovrummet och klappade lite på bebisarna..
Dom har gått upp som dom ska och de är jag glad för,
Troligen så kommer kattungarna att få andra namn när dom blir större,
Maja tex hon är värre än en wilde, så hon kommer nog få namnet wildis senare.
Lillpojken är pappa upp i dagen så han får väl nått (tjockis namn) han med :)
Lilja hon är den skrikiga lilla tjejen, oj oj..Så man får se..

Tänkte bara skriva några meningar.
Ska dra mig tillbax till soffan och titta tv, skicka sms om det är nått..
Eller lämna en kommentar för er som inte har mitt mobilnr,eller på msn..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0