Lördag!


Idag har de inte blivit så mycke att göra.
Vaknade vid 10:30,Klev upp från soffan vid 11 gav bamse mat och släppte ut honom.
Vaknade första gången runt 07 imorse, tog bara nödvändiga från sovrummet och la mig på soffan och sov vidare.

Har haft kattungarna ute i vardagsrummet på pläden, dom är såå söta ..
Jag är stolt (mormor) för 4 gången  haha..

Sitter och pratar med marie i mobilen, hon har tråkigt och är med sambon sin när han har träning.
Så hon sitter i en bil nånstanns och väntar haha ..
La precis på, stackarn hehe..

Resterande av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väl att slappa framför tv:en eller datorn.
Vill hitta på nått men orkar fasiken inte till nått..

Nu ska jag titta tv. Men återkommer senare med några rader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0