Måndag, Ny vecka och nya tag för mig!


Vaknade 08:15 imorse, låg kvar några minuter och sedan fixade jag mig.
In med Bamse till mamma och gick till bussen 07:25.

- Idag började jag min trainee (praktik) på ett ställe..
Än får det vara hemligt och för dom som vet får veta..
Vill inte ha folk som ringer och kollar mig.. -

Kom fram till trainee vid 07:35.
Som tur va kom det en som jobbade så jag fick gå in med henne.
Väl inne fick jag ett skåp, en bricka så jag kommer ut och in genom dörrarna.
Vart välkomnad, och sedan gick vi en rundvandring på 2 min :D hahahaha

Efter det lämnade chefen av mig hos en farbror, han ska vara min handledare och hjälpare!
Jag och M började plocka upp varor och fixade lite, pratade och kom väldigt bra överrens..
Träffade några stycken som jag kommer överrens med.. Och fler ska de bli :)
Fram imot 09 så va de fika, och sedan vid 11:30 va de lunch, sen vid 14 va de fika och sedan slutade jag kl 17.
Timmarna har gått fort idag och jag personligen tycker jag har fått mycke gjort!
Har lärt mig nya saker och gett kunden servis, folk frågade vart sakerna låg och tur jag kan det ;)

Ja ja.. Nu ska jag göra mat och kolla på unga mödrar som börjar strax!
Ha en fortsatt trevlif kväll. Kanske bloggar en sväng till innan jag lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0