Onsdag och KURS :D


Vaknade imorse av en drömm, endå en verklig drömm, men lite fundersam.
Just nu kommer jag inte ihåg så mycke av den, men mina vänner och sötnosen var med, dessa ansikten glömmer man aldrig :)

Klockan ringde 06:20, drog mig i sängen tills kl vart 06:40, va tvungen och skynda på med allt, då jag pratat med Mickis om att hon skulle komma ner mellan 07:20 och 07:30 så de vart stress..
Mickis kom vid 07:20-25. Gick ner till dagis och lämnade lilleman, sedan ringer marie och vi blir tvärr stressade, skyndar oss till bussen och de va jobbigt.
Vi fick endå stå och vänta typ 5-7 min på bussen! väl inne i stan på kursen så kändes de otroligt skönt, att äntligen vara tillbax dit, va nästan 2 veckor sedan jag lämnade lokalen för att börja praktisera!
Verkligen skönt att se 5 andra ansikten på kursen..

Dagen bestod av att vi skulle laga mat tillsammans alla 6 :)

Mickis och Ricky fick ta hand om köttfärsen som skulle bli köttbullar,
Marie och Tony tog hand om potatisen som skulle bli potatismos
Jag och Daniel tog hand om rotfrukterna.
Allt funkade bra och ett bra samarbete, när jag skulle fixa rödlöken så (råkade) jag skära mig i tummen, men såg bara att de vart ett litet jack, och fortsatte sedan ser jag på rödlöken att den blir röd, upptäcker då att jag blöder, i panik så stressar jag och de ena lede till de andra jag jag nästan sekade ihop på golvet, Min handledare fick hjälpa mig andas och sedan fick jag sätta mig och fick vatten TACK!

( -jag tål inte att se mitt/andras blod,då jag svimmar - Röda veckan är en annan sak då jag haft den lite mer än 8 år- )

Efter allt bravader så gick jag å Marie upp en sväng till Martin och pratade lite,Mickis kom upp och Marie gick, sedan gick jag å mickis till hemmakväll? kanske heter så, en videoaffär..
Kom ner på kursen fick utvärdera våran dag, och sedan slutade vi kl 14.
Gick ner på stan och väntade in Linn + pojkvännen innan vi skulle med bussen hem kl 15:30.
Väl hemma så har de blivit slappa, ätit,kollat tv,gett bamse mat och bara tagit de lugnt rent sagt.
Har haft ont i bakhuvudet på eftermiddan och hade tänkt ta en ipren innan jag lägger mig.

Nu ska jag lyssna lite på musik och bara kolla runt, ha en fortsatt trevlig kväll..

Imorgon blir jag hemma, då bamse ska till veterinären för första gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0