Kanska på rätt väg dag 5


Idag har jag lite ångest känns de som.
Jag mår bra, men känner att jag endå inte mår bra!

Gårdagen va hur underbar som helst, Marre och Marie kom ner sedan kom de folk efter varann hela tiden,när killarna väl kom så vart de kubb, De laget Niklas va i vann 2 gånger.
Sedan spelade jag och Marre och då fick danne hoppa in i Marres lag men jag vann endå :p

Efter det så plockade vi ihop, gick in och gjorde oss iordning - Tack för sällskapet.
Sedan rusade jag och Marre till bussen, gömde ciderna och sedan satt vi och skrattade hela vägen in till stan.
Väl inne vart man illamående och så gick vi bort till shell sedan upp på mcdonalds och efter de en runda på stan och krogen.
Vart inte så mycke, Marre vart trött efter de och jag kände att vi hade fått i oss nog med alkohol så Thomas kom och hämtade mig Marres karl kom och mötte henne.
Jag och Thomas tog förbi mcdonalds igen handlade hamburgare sedan bar de hemåt.
Väl hemma vart de fix och sedan somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0