Dags att skriva lite


Dom som läser på bilddagboken vet ju vad som händer runt omkring då jag skriver de mesta där nu mera.
Ang hjärtat så har de inte hänt så mycke mera, jag har ont de går över och jag funderar på att ringa, så har de hållt på nu senaste veckan!
Men peppar peppar så försvinner väl de onda!

Röda veckan är här och jag är på piss humör, så fort någonting går fel så ryker humöret direkt!
Jag är less på de mesta.
Igår ville inte bamse som jag ute på promenaden och de slutade med att han fick sig en riktig tillsägelse och då gick en gubbe ner för trappen och stod och tittade, hade han stått 2 sek till så hade han oxså fått sig en riktig utskällning!

Men de går framåt med bamse, lite under aktiverad är han, men de ska vi fixa!
Vill ha kvar sommaren så man kan hitta på mera med bamse!

Men kanske blir bättre i vinter då man kan kasta boll i snön och han får leta ;)

Nu ska jag fortsätta ta hand om mitt akvarium på facebook och sedan vila!
Eller äta och sen kanske vila :p


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Näemen nu få du ta och uppdatera lite :D

2009-10-05 @ 23:07:57
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha söt å leta efter en snö boll

2009-10-21 @ 18:55:53
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0