10 April 2010

Känns som de va 100 år sedan jag skrev nått.. :D

Medans jag loggade in hit på blogg så funderade jag på vad jag igentligen skulle skriva.
Vissa saker vill jag helt enkelt inte ta upp här på bloggen då jag inte vet riktigt vilka som läser den!

Vissa saker gå framåt och andra bakåt i mitt liv.

Jag har då funnit en kille jag verkligen tycker om! Mer om de säger jag dock inte av personliga skäl.
Folk som läser min facebook och bdb har läst en hel del om det.
Och allt känns bra än så länge! Lär kanske skriva mer om de när jag känner att de känns okej!

Träffade en annan kille då Marie fyllde år men vart bara 3 träffar med den personen, jag kände dock att inte den riktiga kemin eller den jätte längtan efter varandra fanns tyvärr, men en otroligt snäll och glad kille :)
Jag tyckte då om honom, men saker gick inte hand i hand om folk förstår.

Bambam går allt bättre med, han kan snart ALLA grundkomandon vilket känns jätte skönt, jag har kommit extremt långt med honom gemfört med hur mycke jag ville ge upp allt när han bara var väldigt liten!
Han bli snart 2 år och är en stor pojke nu <3

Bailey ska väl snart avlivas då de inte alls funkar med den katten, efter kastreringen så känns allt som de bara går åt skogen! Han båder pissar och bajsar över allt utom i lådan, FAST DEN ÄR REN OCH NY KATTSAND!
Puma ska evt flytta hem till min älskade Elli! Om allt går bra! Känns som hon kommer få de bra där bara hon får känna sig fram.

Tanken är nu att jag bara ska ha 3 djur och de blir 3 djur i denna lägenhet!
De är bamse,meduza och maja! räcker bra för mig! 1 hund och 2 katter!

Har satt upp mål och tankar som jag ska försöka genomföra.

Mål med maten så har jag kommit 1 steg längre jag äter nu mera korv :)
För er som inte vet har jag problem med att äta, tror jag skrivit nått om de tidigare.
folk förstår kanske inte riktigt de där problemen jag har, jag har ångest när jag gör ordning mat, ångest att jag ska få en allergichock eller att de är nått annat fel.

Ett annat mål är att få ordning på denna lägenhet någon gång. Ska ta en sak i taget så vet jag att de kommer bli bra!

De finns så mycke jag vill uppnå men få saker jag känner att jag klarar.

Nu vill jag komma ut på jobb så jag får annat att tänka på!

Kl är alldeles för mycke nu känner jag och de blir släcka ner allt.. Skriver mer när lusten tränger sig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0