Dag 05 – Vad är kärlek?

Oj, För mig är kärlek nått man värdesätter riktigt högt nått som inte har gränser och är villkorslöst.
Kan ta den kärlek jag har för mina djur och den kärlek dom ger till mig, dom finns alltid där, dom sviker inte,dom lyssnar och dom dömmer mig inte heller.
Dom får mig att vara glad för de jag har nu och för det jag mist förut.
Den kärlek som alla pratar om när man träffar någon oavsätt kön, den kärlek man känner då.
Den går inte att beskriva om man inte upplevt den själv, De är äkta kärlek.
Sen har vi den kärlek jag har till min mamma, den kärleken som byggt upp under alla år den kan ingen ersätta den kärlek man känner till en förälder.
Många får aldrig uppleva kärleken en förälder ger till sitt barn och den kärlek man som barn får ge till sina föräldrar, det är oxså äkta kärlek.
För mig är som sagt kärlek något som inte har gränser och som är villkorslöst
  • Oj, För mig är kärlek nått man värdesätter riktigt högt nått som inte har gränser och är villkorslöst.
  • Kan ta den kärlek jag har för mina djur och den kärlek dom ger till mig, dom finns alltid där, dom sviker inte,dom lyssnar och dom dömmer mig inte heller.
    Dom får mig att vara glad för de jag har nu och för det jag mist förut.
  • Den kärlek som alla pratar om när man träffar någon oavsätt kön, den kärlek man känner då.
    Den går inte att beskriva om man inte upplevt den själv, De är äkta kärlek.
  • Sen har vi den kärlek jag har till min mamma, den kärleken som byggt upp under alla år den kan ingen ersätta den kärlek man känner till en förälder.
    Många får aldrig uppleva kärleken en förälder ger till sitt barn och den kärlek man som barn får ge till sina föräldrar, det är oxså äkta kärlek.
  • För mig är som sagt kärlek något som inte har gränser och som är villkorslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0