Dag 07 – Min bästa vän

  • Tyvärr har inte jag någon bästa vän
    ( Hade väl de för ett par år sedan som tyvärr tynade bort i sanden tråkigt nog :( )


    Jag har därimot BRA nära vänner som jag uppskattar till 1000 och såna finns de inte många av.
    Bland mina absolut närmsta vänner så vet ni själva vilka ni är!
    Och er uppskattar jag otroligt mycket, ni finns,ställer upp och lyssnar alltid!
    Ni kräver inget tillbaka när jag själv mått dåligt och ni förstår mig.
    Och ni vet att jag finns där för er i alla lägen om det är något!


    Finns en person jag alltid har kunnat vända mig till i vårt och torrt å det är Bosse, en kompis uppe i luleå :)
    Tyvärr har jag aldrig träffat honom med pratat otroligt mycket med honom både i telefon,sms och via datorn!
    En kille som är kanon :D


    Ni ska veta att såna som er växer inte på träd,
    Såna som er kommer alltid finnas i mitt hjärta,
    Såna som er är jag väldigt rädd om!
    2 dikter som jag verkligen vill förklara vad jag känner för er!

    Hoppas att ni förstår vad jag menar med orden jag förklarar.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Jag skulle aldrig kunna önska mig mer
Jag är välsignad med vänner som er
Vänner som finns med mig i sorg och i smärta
Med mig i glädje och som värmer mitt hjärta
När jag är nere och glömmer mitt eget namn
Finns ni där med er varma famn
Jag är så glad att ni finns till
Umgås med er är något jag vill
Jag finns här om ni behöver råd och stöd
Jag hjälper mer än gärna en vän i nöd
Så när ni är nere och glömmer ert eget namn
Finns jag här med min varma famn
Jag skulle aldrig kunna önska mig mer
Jag är välsignad med vänner som er

Tack för att jag får vara er vän.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kom till mig när du är ledsen och jag ska trösta dig
Kom till mig när du är ensam och jag ska hålla dig sällskap
Kom till mig när du behöver prata och jag ska lyssna
Kom till mig när du är rädd och jag ska hålla om dig
När du än behöver mig ska du veta att jag ställer upp för dig
Vad det än gäller, när det än är så finns jag här för dig
Kom till mig när du är ledsen och jag ska trösta dig
Kom till mig när du är ensam och jag ska hålla dig sällskap
Kom till mig när du behöver prata och jag ska lyssna
Kom till mig när du är rädd och jag ska hålla om dig
När du än behöver mig ska du veta att jag ställer upp för dig
Vad det än gäller, när det än är så finns jag här för dig.

Kom ihåg att det alltid kommer att vara så!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


En av mina absolut bästa vänner :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0