Dag 2 – Min första kärlek.

Hmm..Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta.
Min första kärlek måste nog ha varit på dagis eller med någon av mina barndomskillkompisar ;)
Men min första riktiga kärlek måste nog ha varit när jag var 15 år och träffade mitt dåvarande ex.
Var inget spec alls i början när jag lärde känna honom, men med tiden så växte känslorna och allt runt omkring det sakta fram till något riktigt stort!
Var lycklig och kär då vi vart tillsammans och under den tid vi var tillsammans
Sån kärlek vill jag ha igen i mitt liv :)
Hmm..Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta.
Min första kärlek måste nog ha varit på dagis eller med någon av mina barndomskillkompisar ;)
Men min första riktiga kärlek måste nog ha varit när jag var 15 år och träffade mitt ex.
Var inget spec alls i början när jag lärde känna honom, men med tiden så växte känslorna och allt runt omkring det sakta fram till något riktigt stort!
Var lycklig och kär då vi vart tillsammans och under den tid vi var tillsammans
Sån kärlek vill jag ha igen i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0