27 Februari 2010

Börja inlägget med att säga grattis åt Marie som fyller hela 21 år idag! Grattis gumman!

________________________

Vaknade imorse vid 10 tiden, låg å drog mig tills kl vart runt 12 när Maria var på ingång var ju stor dag för en vän till oss, hon gifte sig nämligen :D.
Gjorde mig iordning packade de jag skulle ha med mig dit, fixade lite och så drog vi.
Kom väl iväg runt 13 tiden ( vi skulle åka tidigare men vart inte så )
Kom upp till kyrkan i kramfors runt 14:20 tiden, lite försening pga väglaget, missade precis när dom sa JA till varandra " attans "
Men vi han med att sjunga och lyssna på prästen, sedan vart de fotografering och lite prat.
Efter det var de fika i kramfors och de bjöds på smörgåstårta 3 olika sorter och sedan på tårta!
Oj oj oj va snyggt dekorerat båda sakerna var!
Tårtorna va jätte fina och allt som hade ordnats va snyggt!
Berömde Annikas mamma efteråt eftersom det var hon som hade fixat allt snyggt!

Vart kvar tills kl var runt 17 tiden, ville inte åka allt för sent eftersom de började mörkna ute.
Vägen hem va lite jobbig,  stannade till i hä4rnösand för att titta till vart veterinären låg där bambam ska kastreras och bara de var ju en kamp att hitta dit! TACK Elli för hjälpen annars hade vi åkt vilse!
 När vi lämnade härnösand vart det underkylt regn och resan bara mellan härnösand och hem tog väl 1 timme, fick stanna 2 gånger och fixa rutan och bladen!
Va hemma runt 19 tiden.

Har fixat lite grann och vilat på soffan, nu blir det promis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0