8 Januari 2010

Va å handlade tigare ikväll med Elli!
Tack gumman för att du följde med (Du behövde ju handla oxså) Så de va jag glad för!

Vi behövde inte vänta på bussen så länge 77:an kom å vi tog den ner.
Handlade och roade oss lite grann där inne och såg att vi hade missat den bussen vi hade tänkt ta å då var de bara vänta 30 min extra. Lallade på och sedan gjorde vi oss iordning, på vägen ut så finns de automater med leksaker och tuggumin och så. Sedan en STOR automat kostar 20:- att få en leksak.
Vi stoppade i 60:- och fick ut bauta kulor :)
Men att få upp dessa kulor fyfan va jobbigt de var, tillsslut gav vi upp och begav oss till bussen, När vi går ute på vägen så är de IS och jag sätter mig på rumpan! Tur att de inte gjorde så ont som jag trodde att de skulle göra.
Stod på busshållplatsen ca 10 min innan bussen kom och fingrarna domnade bort och vart nästan blå, fy så kallt de var!

När bussen kom så fick man värma sig den korta biten!
Hem och fixade lite. Gjorde pizzan och åt. Sen så vart de som de vart "#¤%&=???!! Ursch va jag vart less då!

Men promisen gick bra, bamse ville dock inte göra nr 2 och vi alla gick in.
Så piper bambam innan jag lägger mig så får de väl bli en promis annars får jag ta de imorgon bitti innan tvättstugan!

Hoppas iallafall att eran dag va bättre!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Tack för det trevliga sällskapen :D

2010-01-08 @ 13:27:34
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0