7 Januari 2010 Ny header



Min älskade Elli har precis fixat min header igen! STOLT :D
Tänkte försöka sitta med henne framför photoshop när hon håller på och komma med lite idee´r på hur man vill ha.
Är inte så lätt alla gånger på en varsin sida datorn :D.
Är inte så säker på att jag vill ha just djuren lockar lite med en text eller en bild på något jag tycker om.
Men jag är såå nöjd med de arbete hon gör och uppskattar det mycket.


På tal om annat så åker idiot bilarna på gångvägen just nu. SUCK


Kvällspromisen va olidig att gå, fy så kallt det är ute nu.
Kvällen har varit rätt lugn eftersom jag fortfarande har ont i huvudet.

Nu blir det kvällsfika eller jag ska iallafall prova få i mig det.


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hihi söta du, everything for yuo baby ;)

Jag får väl läsa dom låsta inläggen? kram

2010-01-07 @ 11:45:01
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0