30 Juni 2010

Fy vilken dag de har varit, ligger i mensvärkar och känner bara för att sova bort denna vecka!

Vart inge sömn inatt då tiden bara gick och jag hade ont.
Somnade mellan 07-08 och skulle upp 09, tog mig upp då kl ringde och tog 2 ipren för att få bort värken,
hjälpte inte så jag skickade ett sms till chefen och talade om hur läget låg till, bad han ringa och sen la jag mig i ett bad. Badade en stund tills jag kände att jag hade för mycke att fixa.

Väl uppe så gick Jimmy och la sig och jag fixade på här hemma.
Fick besök närmare 15 tiden, Mois och hennes kompis, var kvar här tills 16 tiden då tjejen skulle gå hem.
Moa stannade kvar i väntan på sin mamma och jag fixade lite grann fick upp jimmy och sen började det åska!
FYFAN säger jag!
De han bara blixtra så small åskan, och så höll de på ett bra tag, jimpa å sofie kom ner efter en stund då dom var ensamma hemma och sen satt vi är ett par stycken och inväntade lugnet.

När dom hade åkt så vart de lite plock och fix, hörde av mig till zoo för att säga till att jag kommer imorgon iställe.

Sen har eftermiddan rullat på jag slockade på soffan på eftermiddan och vaknade upp vid 22 tiden blir äta,duscha och förhoppningsvis lägga sig!

Ska försöka ta mig till jobbet imorgon oxså!

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Hittade den på www.bubbleroom.se :)

2010-07-29 @ 11:47:20
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0