Idag åker jag hem wooohooo

Har faktiskt längtat hem, till mina katter till min kära prinssesa Othéa :D
Dagen då jag åkte hem. kl 8:45 ringde grannen och berättade att dom skulle vara ute hos pappa runt halv 10. Så de va bara att skynda sig och göra sig iordning och fixa in allt i bilen samt åka till farmor där vi bestämde för att mötas.
Fick in allt i bilen utom bilburen till Bamse så den fick stanna kvar hos pappa. Men allt annat fick jag upp.
Så pappa har lovat att komma upp med den, under bilfärden ringde pappa och berättade att han varit och köpte en LCD platt tv åt mig :) Så nu längtar jag tills han kommer upp :P
kl 8:45 ringde grannen och berättade att dom skulle vara ute hos pappa runt halv 10.
Så de va bara att skynda sig och göra sig iordning och fixa in allt i bilen samt åka till farmor där vi bestämde för att mötas. Dom kom precis efter oss så de va skönt att komma samtidigt ut dit.
Fick in allt jag skulle ha med mig hem i bilen utom bilburen till Bamse så den fick stanna kvar hos pappa. Men allt annat fick jag upp vilket kändes skönt då jag ville få med mig allt hem.
Så pappa har lovat att komma upp med den, under bilfärden ringde pappa och berättade att han varit och köpte en LCD platt tv åt mig :) Så nu längtar jag tills han kommer upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0