Julafton! :D

Lördagen: Fixade iordning de vi skulle ta med oss till farmor ( julklappar ) samt de vi skulle ta med hem till faster marie med familj där vi skulle fira julen.
Va upp till min andra faster eva med kusiner och sa hej och hämtade julklappar.
Va hos farmor sedan och tittade på kalle med pappa efter de åkte vi till faster Marie.
När vi kom ner satt vi och surrade en massa samt fixade iordning julmaten, de va riktigt gott och jag trivdes som handen i handsken :D
Efter maten vart de julklappsöppning och jag tror min far var värre än oss barn, han satt och skakade sina julklappar och skulle på och pilla på min ena kusins julklappar.
Jag va nöjd med alla julklappar jag fick :)
Dock kommer jag inte ihåg precis va jag fick av alla men nästan så ;)
Utan farmor och pelle fick jag:          Pappa fick jag:                   Faster eva och lasse:
* påslakanset                                *Doftgran fast i skoformat     *Bok
* Ring                                           * matta                           * Salt och peppar i spermie format
* Fil                                              * Pengar                             * Ljuslykta
* Romerska bågar                          * Handdukar
* Presentkort på ikea                      *Bok ( bingo Rimé )
* Deo                                            * Godis, aladin ask samt pipor
* Portabel radio som man kan ha usb eller minne i   * Påslankanset
* Kokbok för gluten och laktos fria    * Tror jag fick lakan oxså av pappa
* Golvlampa alt bordslampa             * Muggar
Faster Marie och Roffe                    Farfar                                  Kusin Anton
* Deo + lotion                               * Aladin ask                         * Halsband
* Armband med fjärillar
* Stickad mössa                           Mamma:
* Stickade strumpor                * Vinterskor ( de som va viktigast och behövligast för min del )
Idag fixade vi iordning de vi skulle ta med oss till farmor ( julklappar ) samt de vi skulle ta med hem till faster marie med familj där vi skulle fira julen.
Va upp till min andra faster eva med kusiner och sa hej och hämtade julklappar.
Va hos farmor sedan och tittade på kalle med pappa efter de åkte vi till faster Marie.
När vi kom ner satt vi och surrade en massa samt fixade iordning julmaten, de va riktigt gott och jag trivdes som handen i handsken :D
Efter maten vart de julklappsöppning och jag tror min far var värre än oss barn, han satt och skakade sina julklappar och skulle på och pilla på min ena kusins julklappar.
Jag va nöjd med alla julklappar jag fick :)
Dock kommer jag inte ihåg precis va jag fick av alla men nästan så ;)
Utan farmor och pelle fick jag:          Pappa fick jag:                   Faster eva och lasse:
* påslakanset                                *Doftgran fast i skoformat     *Bok
* Ring                                           * matta                           * Salt och peppar i spermie format
* Fil                                              * Pengar                             * Ljuslykta
* Romerska bågar                          * Handdukar
* Presentkort på ikea                      *Bok ( bingo Rimé )
* Deo                                            * Godis, aladin ask samt pipor
* Portabel radio som man kan ha usb eller minne i   * Påslankanset
* Kokbok för gluten och laktos fria    * Tror jag fick lakan oxså av pappa
* Golvlampa alt bordslampa             * Muggar
Faster Marie och Roffe                    Farfar                                  Kusin Anton
* Deo + lotion                               * Aladin ask                         * Halsband
* Armband med fjärillar
* Stickad mössa                           Mamma:
* Stickade strumpor                * Vinterskor ( de som va viktigast och behövligast för min del )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0