2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började med medicin som jag snabbt fick sluta med, vågat prova nya saker

Höll du några av dina nyårslöften? Det tror jag inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp några, Marie blev mamma till en underbar lite Christoffer!

Dog någon som stod dig nära? Min pappas katt Linus lämnade oss :(

Vilka länder besökte du? Har inte besökt nåt, men hoppas på 2012

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? En familj

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 31 Oktober då marie fick pojken och 1 November  då jag fick träffa stjärnskottet :) De finns fler datum men kan dom inte utantill

Vad var din största framgång 2011? Att jag vågat vara mig själv i alla lägen och att jag vågat prova mig fram

Största misstag? Att jag varit på väg att förstört en vänskap som jag så högt älskar, att en viss person sabbade en plats jag trivdes på.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, både och

Bästa köpet? Måste varit nått till djuren, för jag kan inte komma på nåt jag unnat mig själv

Vad spenderade du mest pengar på? Oj, tror jag faktiskt spenderar som jag alltid gjort på typ allt

Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Inget jag kan sätta fingeret på nu, men hör jag dom så vet jag

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag va nog både och, men jag har min svarta tid nu som jag hade för 2 år sedan så de är nog de som är tråkigast med 2011

Vad önskar du att du gjort mer? Vågat satsa mera

Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag inte hade brytt mig så mycket i vissa människor

Hur tillbringade du julen? Jag va nere hos min släkt och fick träffa dom flesta i släkten vilket va en bra jul!

Blev du kär i år? Klart jag blev i värdens underbaraste lilla pojke

Har du sagt ”Jag älskar dig” till? Min mamma, några av mina vänner och till en spec person

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Näe tvärt om istället, hatar någon nu som jag inte hatade då

Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon spec bok

Största musikaliska upptäckten? Vet inte

Något du önskade dig och fick? En ny mobil av en viss person :)

Något du önskade dig men inte fick? Några små saker

Årets bästa film? Har sett många bra filmer!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med nära och kära

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att fått varit med den personen man vill leva med

Hur skulle du beskriva din musikstil år 2011? Normal :)

Vad fick dig att må bra? Att jobba, att visa att jag faktiskt kan jobba

Vilken kändis var du mest sugen på? Jason statham

De bästa nya människorna du träffade? Lilla Christoffer och Fredrik som jag inte träffat på 9 år! 

Största förändringen hos dig själv? Att jag hittat mig själv men endå har en bit kvar

Hur firar du nyår? Jag firade hemma, har en hund som är skotträdd så de vart ut å titta på raketer och smällare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0