Smärtan jag bär

Ibland vill jag bara skrika ut min smärta, jag vill skrika för att börja om.
Skrika för att spola tillbaka tiden, skrika för att göra mig hörd att faktiskt visa att jag har ont inom mig.
Visar sår sätter sig väldigt djupt och svåra att läka, minnen gör att de känns som salt som strös i såren. Jag hoppas innerligt att de läker snart.. För de gör ont
Jag har redan problem med hur jag mår, problem med all smärta och ilska jag har inom mig.
Har fått 3:e medicinen utskriven på 2 månader!
Jag känner att många saker är hopplösa, men nånstans så ser jag små ljusglimtar.
Jag hoppas innerligt att jag oxså få börja må bra
Ibland vill jag bara skrika ut min smärta, jag vill skrika för att börja om.
Skrika för att spola tillbaka tiden, skrika för att göra mig hörd att faktiskt visa att jag har ont inom mig.
Visar sår sätter sig väldigt djupt och svåra att läka, minnen gör att de känns som salt som strös i såren. Jag hoppas innerligt att de läker snart.. För de gör ont
Jag har redan problem med hur jag mår, problem med all smärta och ilska jag har inom mig.
Har fått 3:e medicinen utskriven på 2 månader!
Jag känner att många saker är hopplösa, men nånstans så ser jag små ljusglimtar.
Jag hoppas innerligt att jag oxså få börja må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0