Att bli och vara en förälder

Jag har inga speciella erfarenheter av att vara förälder, men jag vet vad de handlar om.
Jag vet vad man ger sig in i och jag vet vad som krävs.

Då jag va 15 år valde jag att gå in i ett förhållande med 3 barn, jag valde att ändra min vardag för detta.

Nästan 3 år stod jag i de förhållandet, jag utvecklades och jag fick lära mig att uppfostra barn, jag fick lära mig att handskas med trots jag fick lära mig att vara "mamma" och jag älskade de livet.

Jag utvecklades på så många sett, vi vart stödhem åt hans ex älsta och minsta som hon fick efter mitt ex.
Jag kan en hel del om barn, jag har mina åsikter och jag har mina val. Alla är vi olika på uppfostran och på rutiner.

Vad jag lärt mig är att man kan inte köpa kärlek, man kan inte låta barn få göra som dom vill och man kan framför allt inte sätta sina behov framför deras.


~ Alla kan bli mamma men de krävs en riktig kvinna för att bli mor ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0