...

Tänkte försöka mig på att skriva ett vanligt inlägg, vad man nu tar som vanligt.
Dagen har flytigt på, umgåtts med bästa Elli som vanligt. skönt att bara kunna vara i hennes närhet, man behöver inte göra nåt för att hon ska acceptera mig för den jag är.
Hade med mig Othéa över så hon å Harry fick leka av sig, Othéa är så tålig hon flyttar bara tassarna eller vänder sig när han biter och drar i henne :)
Mammas fina prinssesa, de kommer hon alltid vara! <3
Runt 5 gick jag hem, har känt att jag behöver få ordning, fast lägenheten endå ser hyfsad ut.
Vill få till inredningen å få de fint!
Satt och tittade på lägenhet igår, hörde med *** om de va nåt å svaret va jodå de va ju rätt bra.
Men än så går de inte å göra så mycket utan man får ta sånt sen.... Om de blir nåt sen.
Det är så många tankar än i huvudet och allt känns fortfarande jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0