Måndag kväll

Och de är härligt väder ute..
Jag har precis gjort klart ersättningen till kattungarna för andra gången..
Ska spela och sen vänta på varor.. TACK!
Gud va hjälplös man känner sig när man knappt har pengar och jag hatar sånt!
Så jag hoppas jag hinner få pengar innan selånger eftersom jag har tänkt att gå!
Men men..
Jag hoppas då inte på för mycke!

Har inte gjort så mycke sen jag skrev sist, tagit hand om armen och halsen efter misslyckande jag gjorde..
Har fått små märken men inget annat farligt så de blir inge sjukhus för mig.. Och jag hoppas då inte att behöva åka dit för nått annat heller..
Näe nu ska jag spela och sen bara ta de lugnt..
Blir kvällspromenad med mamma och Conny, eftersom han har börjat gått med Nalle f.o.m idag..
Näe nu ska jag fortsätta här..

Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0