Den stora Dagen.....

Vaknade imorse vid 08:20, då pappa ringer på dörren..
Hade lite ont i magen men tänkte inte så mycke på det..Släpper in honom, fixar mig och står i..
Och som vanligt så funkar inte han och jag i samma rum och ryker nästan direkt ihop, han ska fixa de ena, klagar och håller på, MIN lägenhet och jag säger då självklart imot eftersom jag betämmer här inne..
Han står och klagar på djuren, de ena med de andra, ganska less på att bli nertryckt hela tiden..
MINA djur jag bestämmer..

Han tyckte Bailey´s va smal, då kommenterade jag direkt att hans kattunge (min kattunge som mamma fått) Trazzel, väger väl 1,5 kilo? kanske ska väl vara glad om han nu väger de..
Och så tittar man på hans BROR, Sluggo väger snart 5 kilo........... De är skillnad på katter....
Näe men så skulle de ju inte va, de va ju bara fel på MINA katter eftersom Bailey´s va smal..SUCK..

Visst han bryr sig, men JAG vet bäst när de gäller mina katter...
Jag har haft dom lite mer än 1 år..

Men som sagt, men känner sig som 2 år i närheten av dom alla..
Jag började må dåligt eftersom han enbart kunde laga, så jag vart sittandes på toa, tillslut så slog magsjukan tillbax och jag spydde oxså..
Jag som nästan ALDRIG spyr när jag har magsjuka.. Brukar hulka, men aldrig spy..
Så förmiddan spenderade jag 50 min på toa.. Inge kul alls..
Pratade en sväng med sötis som verkligen puchade på mig att stå på mig att mår inte jag bra så ska jag inte åka någonstans..
Men jag hade ju sett fram imot denna dag, jag ville ju ner för att träffa mina kusiner, släkten...
Men så ligger man sjuk igen!
Så julen kommer spenderas liggandes i soffan och kolla tv...

Jag får iställe se hur jag gör över nyår..
Jag har ju planer med vänner.. Men jag får se.. Vill ju gärna träffa släkten.
Men vi får se.. Först ska jag bli frisk! :D

Skriver kanske mera senare...
Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0