Hat inlägg

Gud så ledsen jag är..

Du LOVADE!!
Och så sitter man här igen!
Jag kommer fasiken försvinna en vacker dag!
Eller någon som vill byta liv?

Jag önskar jag var anonym!

Nu har jag gått och trott på detta att för EN gång skull vara en familj,
Jag saknar min familj i sthlm, men jag vill inte vara hos dom!
Jag känner mig obekväm, dom vet inte hur jag funkar, eller vad jag känner..
Jag har inge tålamod, och blir lätt sur eller less om de går fel..
Jag har aldrig kommit överrens med min pappa.. Och då menar jag ALDRIG..
Vi tycker så olika men tänker ibland lika..


Jag vet inte hur det är att vara en FAMILJ på julafton!
Med mamma,pappa och släkt.. Men för en gång skull på 17 år eller va de är så såg jag fram imot detta!

Jag har kusiner som bara känner till mig vid mitt namn för att jag inte träffat dom på så många år..

Men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0