Natt i natt

3672
Efter denna dag så känner jag att jag har lite att tänka på..
Ska lägga mig och skicka sms med Sötnosen, om h'n inte är allt för trött så kanske man kan få en kram!

Har pratat ut med pappa ikväll, de kändes skönt att få prata direkt från hjärtat oxså..
Tala om vad jag känner och tycker, hur jag mår och så..

Fick han stum några gånger, men han bytte sedan ämne men lika fort kom jag tillbax på det för att jag ville veta svar.

Talade om att jag var rädd för honom, och att han alltid är sur och väldigt agressiv om jag inte gör som han säger, och då fick jag tillbax att han blev inte så om jag lyssnade på honom, men jag lyssnar hela tiden, men jag har en egen åsikt jag är en egen person, jag tycker och tänker på mitt sett..
Och de har inte han accepterat så de va skönt att äntligen kunna säga de till honom..

Sa oxså att jag snart är 20 år och han tror fortfarande att han bestämmer vad jag får och inte får göra..
Men sa att han måste sluta med det, för sen är jag 30 ska han fortsätta så här då oxså?
Nej de låter helt orimligt.. Så jag hoppas han fick en tankeställare,
Och när jag blir med barn så MÅSTE han ta och bete sig..

Nej jag är vuxen nu och bestämmer själv vad jag vill göra och bestämmer själv..

Hoppas att allt är bra med er, nu blir de troligen sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0