Ont ont..

Sitter nu här efter en ganska så hel dag. Klev upp vid 11 fast låg och kollade tv tills kl vart 12:30 kanske..
Gjorde mig iordning och va ute på en (liten) lång promenad med Bamse, han hoppade enbart i djupsnön än att gå på stigen.. Känns skönt att han tycker om det..

Efter det va vi inne hos mamma tills kl vart ca 15 tiden..
Jag gick in till mig och fixade lite..
Har legat och kolla tv, spelar in one tree hill nu..
Hade tänkt kolla sedan dom avsnitten jag spelat in..

Ska göra mat så jag kan kolla på det medans jag äter..

Har fått nackspärr, eller är på god väg att få det, känner stelheten börja komma, vilket inte alls är skönt..

Rört mig för lite.. :)
Måste motionera mera, och jag vet vem jag ska ta till hjälp.. :D

Näe nu ska jag försöka få nånting gjort innan jag blir helt handikappad...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0