Denna dag snart över

Så kan de vara..
Sitter här och kollar runt och C sitter och kollar tv och äter godis.....
Bamse sover på golvet..
C har gjort maten idag inne hos mamma, men som synd så äter inte jag.. (äter inte de andra lagar)
Finns ju lite varför..
Min mamma RÅKADE (läs det en gång till) använda en krydda som de va muskotnöt i och de tål inte jag..
Och de slutade med att jag fick komma ner akut till vårdcentralen och få medecin...
Så, så kan de vara.. Men är lite orlig när de gäller mat pga allergier.. Men de tar sig, har gått från 1 maträtt till 3, och hoppas att jag fortsätter framåt till många flera..
Äter lite av varje när de gäller fil,kräm och godis....


Ska kanske in till mamma efter Bamse har ätit och spela kort, återstår och se..
Ska kolla klart på datorn och sen kolla tv jag oxså...
Tänkte ta en cider när vi kommer in från promenaden (så kanske man somnar gott inatt)
Sover som sagt lite oroligt på nätterna, och går de inte över ska jag ner till läkarn och höra med dom!

Skriver senare..


P - Jag är glad att ha dig vid min sida!
Jag vet att just nu är allt svårt men jag hoppas du litar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0