Tisdag


Idag tog jag mig en riktigt sovmorgon, ville verkligen inte kliva upp idag.

Mickis ringde och frågade vart jag hade tagit vägen " va tänkt att jag skulle på kursen"
Sjukhuset ringde och sa att dom hade en tid idag till mig, och inte den 21. Så de va skönt.

Efter mycke MEN så tog jag mig upp ur sängen kl 13! Tänk att jag låg så lääänge och bamse han sov ;)
Upp släppte ut honom och gav honom mat, gjorde mig iordning och tog bussarna till sjukhuset.
Hela bussresan va inte alls kul, åkte själv vilket jag gärna hade sluppigt.
Väl där så visste jag inte om jag skulle andas dubblet eller om jag bara skulle försöka vara lugnt, sprang på toa och tillslut vart jag inkalld, fick av mig alla smycken, la mig och dom körde en runda, men ville ge mig kontrast!
Stack i armvecket vilket inte alls va skönt,Och som ALLTID så känns de som man pissar på sig, en varm känsla går upp mot halsen och sedan i huvudet.
När allt va klart så va de nästan som jag sprang från avdelningen. Tycker inte alls om sånt där.
Fick i mig luft och sedan kom bussen, bytte buss och sen hem.
Väl hemma så har de blivit lugnt. Har inte alls gjort mycke.
Ska strax göra mat och sen blir det vila, bamse sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0