Fredag, Dagen innan helg


Veckan har gått fort!

Dagarna har bara gått förbi, sitter ju på kursen hela dagarna.

************************************
Igår kväll så fick jag främmande av Marie och Viktoria med lillbebisen.. Kul med sällskap..
Va ut på promenad (efter vägen med vovvarna vid 22)

somnade vid 02:15,
Vaknade första gången imorse vid 05:40, somnade väl om vid 05:45 och vaknade vid 06:30..
Låg kvar tills kl va 06:45, klädde på mig och klev väl ut sängen vid 07..

Tog bussen 07:35 imorse, den va väl lite sen men den kom och de tog en j'vla tid att komma in till stan, 3 fulla bussar vart de imorse... Undra va alla människor skulle?

Ja ja.. Nu sitter jag här och tittar runt på alla människor som springer runt runt..
Sitter och skriver med Ella på msn som sitter en stol bredvid mig haha!

Några andra sitter här,Några är och äter, och vise versa..

R skulle väl komma snart oxså..

Näe nu ska jag surfa vidare!
Skriver mer ikväll när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0