Mitt träningspass!

Här kommer mitt träningspass :)

Min träning komma vara att uppvärming på motionscykel,



Balansbräda för att få rätt balans.



Jag ska sträcka ut benen varannan, Använder en Stående ryggresare
Jag ska stå på golvet hålla i handtagen och stäcka benen snett bakåt..



Jag ska ligga på en Träningsmatta på magen, med pannan i händerna och göra Hästspark bak uppåt..
På bilden står han upp, jag ska ligga på mage och jag samma sak med benet.



Sen ska jag använda en roddmaskin, för att träna axlar och armarna..
Liknande maskin men endå inte, denna är oxså en roddmaskin!


Jag ska använda sitsupen.
Ryggen ställer man in hur långt ner man vill gå, fötterna ska man ha på pinnen..



Jag ska oxså använda benpressen



(Bilderna är klickbara)
Alla bilder kommer från google!

De va väl iallafall mitt träningspass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0