Söndag


Imorgon är det en ny vecka och nya tag.
Sista veckan på kursen sen ska vi ut på praktik, jag som hatar att söka..
Men får se, jag har ju mina små ställen jag vill vara på så jag ska höra med min handläggare vad hon säger..


Idag har jag tvättstugan 11-15.
Blir att försöka städa lite grann oxså.

Ska till ica senare och handla mat,denna månaden blir det att tänka igenom köpen.
Ikväll ska jag göra pizza så jag har i veckan på kursen.
Blir att försöka dricka vatten iställe för cola och mjölk.
Och försöka att låta bli godis..


Kattungarna mår bara bra..
Idag är Lilja och lillpojken 3 dagar och Maja bara 2..
För er som är ny på sidan så ber jag er att läsa (  Nyfödda och 3 stycken  )

Nu ska jag lägga mig och titta tv.Skriver mera senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0